Parahin Teemu Ylikoski (SSML), en tiedä mistä sait idean surkeaan tutkimukseesi. Laitoit kumminkin spammia sähköpostiini otsikolla: ”Kysely: suoramainonnan kehitys”.
Perustehtävänsä mukaisesti: SSML tutkii ja tilastoi, kouluttaa, tiedottaa ja opastaa. Niinpä kysytkin:
1) Arvioi suoramainonnan suunnittelu- ja tuotantokustannusten (kokonaiskustannukset) muutosta vuonna 2006
Tutkimuksesi selkeä hyväpuoli on, että kysyt vain yhden kysymyksen. Muuta hyvää en siitä löytänyt. Itsekin haluaisin kysyä Sinulta Teemu jotain. Mistä kummasta sait päähäsi, että kukaan pystyy desimaalien tarkkuudella arvioimaan kysymiäsi tietoja? Jos viitsisin, niin voisin kovalla työllä kirjanpidosta löytää jonkin vastauksen, mutta luotettava ei sekään olisi monestakaan syystä.
Kysymykseesi on erittäin helppoa vastata lonkalta kaikkea + - 100 % jotain, mutta mitä sitten? Miten ihmeessä tutkimuksesi voisi mitenkään tuottaa luetettavia tuloksia kun metodisi ovat tällaiset. Eikä mututieto muutu yhtään mitenkään luotettavammaksi vaikka saat kymmeniä tai satoja vastauksia.
Toivon totisesti, ettei tämän tutkimuksen tulosten perusteella kukaan tee minkään tasoisia liiketoimintaansa vaikuttavia päätöksiä. :(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti