Vaimoni soitti eilen Nordean asiakaspalveluun varatakseen ajan henkilökohtaiselle käynnille pankkineuvojan luona. Palvelu oli kuulemma erittäin ystävällistä alusta alkaen. Jostain kumman syystä sinuttelu kuitenkin muuttui teitittelyksi heti, kun pankkineiti kuuli tapaamisen aiheeksi vaimoni arvo-osuustilin ja siellä olevat optiot.
Hauskaa, joskin surullista, kuinka asiakaspalvelijan palvelutyyli muuttuu sen mukaisesti kuinka paljon hän kuvittelee asiakkaalla olevan varallisuutta. Samalla myös nuorekas ja luonteva sinuttelu muuttuu kankean etäiseksi teitittelyksi. Ei kannattaisi, sillä joku toinen olisi voinut vaikka loukkaantua moisesta teitittelystä. Koska vaimoni on nuori, hän olisi ehkä voinut kokea sen myös tädittelynä…
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti